Název: Uvedení nového výrobku na trh
Překlad názvu: Introduction of a new product on the market
Autoři: Pravdová, Lucie ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový trh; marketingová komunikace; Mercedes Benz; reklama; advertising; car market; marketing communication; Mercedes Benz

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35101

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-150392


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet