Název:
Faktory ovlivňující poptávku internetového obchodu
Překlad názvu:
Factors effecting demand in an E-shop
Autoři:
Novák, Tomáš ; Adámek, Petr (vedoucí práce) ; Zelený, Lubomír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje faktory ovlivňující poptávku konkrétního internetového obchodu, kterého je autor diplomové práce majitelem. Teoretická část diplomová práce vychází ze soudobé teorie vztahující se obecně k pojmu "poptávka". Praktická část diplomové práce analyzuje jednotlivé faktory ovlivňující poptávku nejen z pohledu sumarizace výsledků ve sledovaném období, ale i návrhů strategií při řízení internetového obchodu. Primárním cílem diplomové práce je definování klíčových faktorů ovlivňujících poptávku po sortimentu internetového obchodu www.armaturynovak.cz, sekundárním cílem je analýza zvoleného klíčového ukazatele v podobě hodnot dosažené návštěvnosti internetového obchodu a na to navazujících proměnných.This thesis analyzes the factors effecting demand in a particular e-shop, which is the author of the thesis owns. The theoretical part of the thesis is based on contemporary theories relating generally to the concept of "demand". The practical part of the thesis analyzes the factors affecting demand, not only in terms of summarizing the results of the reporting period but as draft strategies in managing e-shop. The primary objective of this thesis is to define the key factors effecting demand for our products in e-shop www.armaturynovak.cz, the secondary objective is the analysis of the main indicators in the form of e-commerce attendance and related variables.
Klíčová slova:
internetový obchod; návštěvnost; poptávka; promoční nástroje; attendance; demand; e-shop; promotion tools
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34799