Název: Faktory ovlivňující poptávku internetového obchodu
Překlad názvu: Factors effecting demand in an E-shop
Autoři: Novák, Tomáš ; Adámek, Petr (vedoucí práce) ; Zelený, Lubomír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový obchod; návštěvnost; poptávka; promoční nástroje; attendance; demand; e-shop; promotion tools

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34799

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-150060


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-07, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet