Název:
Marketingové využití osobních údajů klientů v bankovnictví
Překlad názvu:
Marketing application of personal data of clients in banking
Autoři:
Šotola, Jiří ; Dvořák, Petr (vedoucí práce) ; Matejašák, Milan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma "Marketingové využití osobních údajů klientů v bankovnictví" spojuje témata osobních údajů a marketingu. První část je věnována ochraně osobních údajů obecně a dále zdrojům, ze kterých finanční instituce údaje o svých klientech získávají a opora tohoto v právních předpisech. Druhá část pak rozebírá konkrétní případy marketingového využití osobních údajů a v případě problémů se snaží hledat jejich řešení. Velká část je pak věnována souhlasu se zpravování osobních údajů, jakožto stěžejního aktu mezi zpracovateli a subjekty údajů a dále CRM, jakožto možného způsobu využití klientských dat.The master thesis named "Marketing application of personal data of clients in banking" combines themes of personal data and marketing. The first part is devoted to the protection of personal data in general, sources from which financial institution gain data of their clients and support for this in the legislation. The second part deals with specific cases of marketing application of personal data and trying to find the solution of its problematic parts. A large part is devoted to the personal data processing as an core act between processors and data subjects and CRM, as a possible way of client data application.
Klíčová slova:
CRM; marketing; Ochrana osobních údajů; souhlas subjektu údajů; všeobecné obchodní podmínky; CRM; data subject agreement; general business conditions; marketing; personal data protection
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34763