Název:
Marketingová strategie značky BIG SHOCK!
Překlad názvu:
Marketing strategy of BIG SHOCK! brand
Autoři:
Besperát, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii značky Big Shock!, která působí na poli energetických výrobků. Zkoumá konkurenci, spotřební chování a celkově nejdůležitější trendy na trhu s energetickými nápoji v České republice. Součástí práce je i vlastní kvantitativní on-line výzkum mezi spotřebiteli energetických nápojů. Závěr práce obsahuje zhodnocení současné strategie a shrnutí doporučení vyplývajících z vývoje na trhu a provedeného výzkumu.Diploma thesis analyses current marketing strategy of Big Shock! brand, active on the energetic products market. It includes competition monitoring, consumer behaviour study and the latest trends on the energy drinks market in the Czech Republic. Part of the thesis is based on my own quantitative on-line research among energy drinks consumers. The conclusion contains current strategy analysis and some recommendations ensuing either of the market development and research made.
Klíčová slova:
Al-Namura, spol. s.r.o.; Big Shock!; energetické nápoje; marketing; marketingová strategie; značka; Al-Namura, spol. s.r.o.; Big Shock!; brand; energy drinks; marketing; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34586