Název:
OOH reklama na českém trhu
Překlad názvu:
OOH advertising in Czech republic
Autoři:
Vlčková, Andrea ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Trnka, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce bylo představit komplexní pohled na OOH reklamu na českém trhu, zhodnotit současnou situaci a nastínit směr, ve kterém má tato forma reklamy vysoký potenciál pro další rozvoj a kterým by se tato forma reklamy mohla ubírat, a to zejména v rámci využití inovativních technologií v oblasti in-store reklamy. V teoreticko-metodologické části je vymezena OOH reklama v rámci marketingového mixu a marketingové komunikace, zmíněna je její historii, výhody a nevýhody, rozděleny jsou nosiče OOH reklamy dle umístění a využití. Zaměřila jsem se na zásady tvorby OOH reklamy, legislativu, která tuto formu reklamy upravuje, věnovala jsem se měření outdoorové i indoorové reklamy a popsala jsem proces plánování OOH reklamy. Dále jsem zhodnotila současnou situaci na českém trhu a vymezila nové trendy OOH komunikace, na které jsem navázala v praktické části. Praktická část vychází z teoretické. Zahrnuje informace o společnosti UGO! Media, o jejich materiálech a produktech s ohledem na jejich využití v rámci instore reklamy. Zmíním zrealizované kampaně a průzkum, který se váže na efektivnost při využití základního materiálu UGO! Media a nakonec se věnuji vlastnímu výzkumu, který se týká využití nabízených produktů UGO! v konkrétním místě prodeje. V závěru jsou shrnuty všechny důležité poznatky plynoucí z výzkumu, jsou v něm uvedená má doporučení pro další využití UGO! produktů v daném místě prodeje a obecné zhodnocení potenciálu ve využití nových technologií v oblasti instore reklamy.The aim of my diploma thesis was to present a comprehensive view of OOH advertising in Czech republic, assess the current situation and outline the direction in which this form of advertising has great potential for further development and which way could this form of advertising lead, especially if we consider innovative technologies within the in-store advertising. The theoretical and methodological part defines OOH advertising within the marketing mix and marketing communication, mentiones its history, advantages and disadvantages, divides OOH formats according to location and use. I focused on the principles of creation OOH advertising, legislation that regulates this form of advertising, I have devoted the measurement of indoor and outdoor advertising, and described the process of planning OOH advertisement. Then I descrived the current situation in the Czech market, new trends OOH communication,which I followed in the practical part. The practical part is based on the theoretical part. It includes information about the company UGO! Media, its materials and products that can be used for in-store advertising. I also mention implemented campaigns and research that was related to the efficiency of the basic material UGO! Media and eventually devote my one research, which relates to the use of products offered by UGO! in a concrete point of sale. The conclusion sums up all the important parameters learned from the research, provides recommendation for further use UGO! product sales in a given location and general evaluation of potential in the use of new technologies in-store advertising.
Klíčová slova:
in-store; marketingová komunikace; ooh reklama; pos; in-store; marketing communication; ooh advertising; pos
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34582