Název: Možnosti využití e-learningu pro výuku programování
Autoři: Svoboda, Ondřej ; Švecová, Jarmila (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je vytvořit souhrnný pohled na problematiku e-learningu a uvést doporučení pro výuku programování. Dále vytvořit materiál, který by měl pomoci studentům začínajícím s objektově orientovaným programováním. V teoretické části jsou popsány formy elektronické výuky včetně úlohy ICT. Jsou srovnány výhody a nevýhody e-learningu oproti klasické výuce a podán obraz vývoje tohoto odvětví od historie po současnost i s výhledem do budoucna. V samostatné kapitole jsou uvedeny nejdůležitější standardy včetně standardizačních organizací. Také jsou zhodnoceny formy e-learningu ve vztahu k výuce programování. Součástí je webová prezentace obsahující výklad základních pojmů spojených s objektově orientovaným programováním. Při výkladu pojmů se autor snaží pojmy co nejvíce přiblížit realitě pomocí různých příkladů. Cílem je poskytnout na pojmy další možný pohled. Prezentace dále obsahuje materiály, které mají pomoci studentům zvládnout první dvě cvičení předmětu 4IT101 Základy programování. Každý úkol obsahuje sepsaný postup nutný pro jeho splnění a animaci provádějící postupem krok za krokem.
Klíčová slova: e-learning; java; programování; výuka; základy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/18645

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-14615


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet