Original title: Mezinárodní marketingová strategie společnosti S&T AG
Authors: Doležalová, Michaela ; Bílková, Jana (advisor) ; Matoušek, Otta (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Teoretická část diplomové práce zahrnuje charakteristiku mezinárodního marketingu a vybraných strategických přístupů k mezinárodnímu podnikání, identifikaci specifických vlastností trhu průmyslových výrobků a jejich aplikaci při segmentaci tohoto trhu a užití marketingových nástrojů. Obsahem praktické části diplomové práce je analýza mezinárodní marketingové strategie společnosti S&T AG, která je předním dodavatelem IT řešení a služeb ve střední a východní Evropě. Praktická část zahrnuje také podrobný popis procesu vlastního marketingového výzkumu, který se týkal kompetenčních center S&T, a doporučení pro management.
Keywords: marketingový výzkum; Mezinárodní marketing; relationship marketing; segmentace trhu průmyslových výrobků; specifika B2B trhu; strategický marketingový proces

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/18351

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-14321


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share