Název:
Mezinárodní marketingová strategie společnosti S&T AG
Autoři:
Doležalová, Michaela ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Matoušek, Otta (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce zahrnuje charakteristiku mezinárodního marketingu a vybraných strategických přístupů k mezinárodnímu podnikání, identifikaci specifických vlastností trhu průmyslových výrobků a jejich aplikaci při segmentaci tohoto trhu a užití marketingových nástrojů. Obsahem praktické části diplomové práce je analýza mezinárodní marketingové strategie společnosti S&T AG, která je předním dodavatelem IT řešení a služeb ve střední a východní Evropě. Praktická část zahrnuje také podrobný popis procesu vlastního marketingového výzkumu, který se týkal kompetenčních center S&T, a doporučení pro management.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; Mezinárodní marketing; relationship marketing; segmentace trhu průmyslových výrobků; specifika B2B trhu; strategický marketingový proces
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/18351