Original title:
Budování značky společnosti SCA Packaging
Translated title:
Brand building of SCA Packaging
Authors:
Velínová, Monika ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Dibelka, Jaroslav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je vysvětlit důležité termíny, které by měli marketéři při snaze o úspěšné vybudování značky znát, teoreticky nastínit pojem a význam propagace, distribuce, identitu a hodnotu značky a podrobněji se zaměřít na marketingový mix a jeho části. Cílem praktické části je představit firmu SCA Packaging a porovnat teorii s praxí budování značky této firmy.The aim of my final thesis is to explain important terms which the marketers should know while wanting to build the successful brand. I would like to outline terms as promotion, distribution, indentity and brand value. Furthermore I willfocus on terms such as marketing mix and its parts. The aim of the practical part is to present the firm SCA Packaging and to compare the theory with brand building of this firm.
Keywords:
brand building; branding; marketing mix; Branding; Budování značky; Marketingový mix; Značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/34330