Original title:
B2B komunikace v automobilové distribuci v České republice
Translated title:
B2B communications in automotive in Czech republic
Authors:
Konečný, Jonáš ; Král, Petr (advisor) ; Bernátek, Martin (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zaměřuje na analýzu problematiky mezipodnikové komunikace v automobilové distribuci v České republice, při konkrétní aplikaci na značky Škoda, Volkswagen, Ford, Citroën a Mercedes-Benz. Za tímto účelem jsou zmapovány business-to-business marketingové aktivity praktikované automobilovými společnostmi a nástroje, které využívají. Práce také porovnává efektivitu komunikace zkoumaných značek.The master thesis focuses on the analysis of B2B marketing communications on Czech automotive market. The analysis is applied on the brands of Skoda, Volkswagen, Ford, Citroën and Mercedes-Benz. The thesis describes instruments and methods of business-to-business communications used by automotive companies and it compares the effectiveness of the communications of particular brands.
Keywords:
automotive; B2B; marketing communications; automobilový průmysl; B2B; marketingová komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/34329