Original title: Analýza inzerce v časopisech životního stylu pro muže a ženy
Translated title: The analysis of advertising in lifestyle magazines for men and woman
Authors: Koubová, Martina ; Koudelka, Jan (advisor) ; Wallek, Jan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce zkoumá zobrazování mužů a žen v reklamě v časopisech životního stylu pro muže a ženy Cosmopolitan a Esquire. Srovnává obraz mužů a žen v ženském a mužském titulu navzájem a také proměnu obrazu mužů a žen v odstupu deseti let v každém titulu.
Keywords: lifestylové časopisy; muži a ženy; reklama

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/18140

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-14110


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share