Original title: Monitoring spokojenosti zákazníků v Oční optice Iveta Šefčíková
Authors: Šefčíková, Iveta ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Tesař, Tomáš (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Teoretická část charakterizuje spokojeného zákazníka, základní principy péče o zákazníka i vytváření prostředí pro spokojeného zákazníka. Dále tato část pojednává o loajalitě, kvalitě, jedním z nejdůležitějších atributů spokojenosti zákazníka a zdůrazňuje specifika služeb, jenž na spokojenost zákazníků působící. Pomocí písemného dotazování byla zjištěna pravidelnost návštěvy prodejen očních optik obecně, i pravidelnost návštěvy Oční optiky I. Š., jaká kritéria jsou zásadní pro volbu prodejny oční optiky, jak jsou respondenti spokojeni s šíří poskytovaných produktů a služeb, pracovníky, prostředím i výší cen v Oční optice I.Š., zda by respondenti v Oční optice I.Š. něco měnili a zda by služby Ivety Šefčíkové doporučili svým známým. Na základě analýzy dotazníků byl sestaven návrh pro zlepšení.
Keywords: kvalita produktů; metody měření spokojenosti zákazníků; specifika služe; spokojenost zákazníka; vztah spokojenosti a loajality zákazníků

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2435

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1402


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share