Original title:
Monitoring spokojenosti zákazníků v Oční optice Iveta Šefčíková
Authors:
Šefčíková, Iveta ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Tesař, Tomáš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Teoretická část charakterizuje spokojeného zákazníka, základní principy péče o zákazníka i vytváření prostředí pro spokojeného zákazníka. Dále tato část pojednává o loajalitě, kvalitě, jedním z nejdůležitějších atributů spokojenosti zákazníka a zdůrazňuje specifika služeb, jenž na spokojenost zákazníků působící. Pomocí písemného dotazování byla zjištěna pravidelnost návštěvy prodejen očních optik obecně, i pravidelnost návštěvy Oční optiky I. Š., jaká kritéria jsou zásadní pro volbu prodejny oční optiky, jak jsou respondenti spokojeni s šíří poskytovaných produktů a služeb, pracovníky, prostředím i výší cen v Oční optice I.Š., zda by respondenti v Oční optice I.Š. něco měnili a zda by služby Ivety Šefčíkové doporučili svým známým. Na základě analýzy dotazníků byl sestaven návrh pro zlepšení.
Keywords:
kvalita produktů; metody měření spokojenosti zákazníků; specifika služe; spokojenost zákazníka; vztah spokojenosti a loajality zákazníků
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2435