Original title:
Společenská odpovědnost organizace (CSR)
Translated title:
Corporate Social Responsibility
Authors:
NOZAROVÁ, Věra Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti organizace. Praktická část je pojata jako analýza jednotlivých aktivit a činností a návrh opatření ke zvýšení povědomí o společenské odpovědnosti společnosti Tesco Stores ČR a.s. v očích spotřebitelů. Cílem práce bylo potřebné definování základních pojmů, které jsou pro vysvětlení společenské odpovědnosti velmi důležité a s nimiž tvoří nedílnou součást. V teoretické části jsou tedy blíže popsány pojmy jako společenská odpovědnost firem, stakeholders, firemní filantropie či CSR filtr. Součástí je také vymezení nezbytných norem, zásad a subjektů, jichž se CSR týká a hrají v jejím rámci podstatnou roli. V praktické části byla hlavním cílem analýza společensky odpovědného chování a jeho výstupů v ekonomické, sociální a environmentální oblasti ve společnosti Tesco Stores ČR a.s., kterou si autorka zvolila jako klíčovou pro tuto práci. Dílčím cílem praktické části práce pak byl návrh opatření ke zkvalitnění CSR v daném podniku na základě získaných poznatků.This diploma thesis deals with the concept of Corporate Social Responsibility (CSR). In the theoretical part of the work are defined key concepts which are for explanation of Corporate Social Responsibility very important and with which makes up an integral part. In the theoretical part are therefore more described concepts such as CSR, stakeholders, corporate philanthropy or CSR filter. It also includes the definitions of the necessary standards, principles and entities to which CSR concern, and plays a significant role within it. In the practical part was the main aim the analysis of social corporate behavior and it?s outcomes in the economic, social and environmental sector in the company Tesco Stores ČR a.s., which author chose as the key for this work. A partial aim of the practical part of the work was the draft measures to the improvement of CSR in the company based on gained knowledge.
Keywords:
corporate philanthropy; Corporate Social Responsibility; CSR filter; stakeholders; Tesco Stores ČR a.s.; CSR filtr; firemní filantropie; společenská odpovědnost firem; stakeholders; Tesco Stores ČR a.s Citation: NOZAROVÁ, Věra. Společenská odpovědnost organizace (CSR). České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/26620