Název:
Místní a regionální tisk na Pelhřimovsku a jeho význam pro regionální marketingovou komunikaci
Překlad názvu:
Local and regional press in Pelhřimov area and its importance for regional marketing communication
Autoři:
LISÁ, Kateřina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce ?Místní a regionální tisk na Pelhřimovsku a jeho význam pro regionální marketingovou komunikaci? se zabývá místními a regionálními periodiky vycházejícími na území okresu Pelhřimov. Práce se zaměřuje na místní tisk ve městech Pelhřimov, Počátky a Humpolec a zároveň na vybrané tiskoviny vydávané městskými informačními centry. Cílem práce je, na základě obsahové analýzy, zhodnotit význam místního a regionálního tisku pro regionální marketingovou komunikaci a zjistit, jak města komunikují se svými občany. Hlavní část práce obsahuje charakteristiky současně vydávaných periodik na území Pelhřimovska s následnou obsahovou analýzou. Tato analýza je především zaměřena na témata týkající se kultury, sportu, zaměstnání a pamětihodností, které se jako jedny z hlavních podílí na prezentaci města či regionu. Práce vznikla na základě dostupné literatury týkající se tématu, dále za pomoci dokumentů uložených ve Státním okresním archivu v Pelhřimově a propagačních materiálů poskytovaných informačními centry.Bachelor thesis ?Local and regional press in Pelhřimov area and its importance for regional marketing communication? is dealing with local and regional periodical press published in Pelhřimov region. Thesis focuses on a local press in Pelhřimov, Počátky and Humpolec and at the same time on selected printed materials issued by town information centers. The aim of this thesis is; on the basis of content analysis ; to evaluate the importance of local and regional press for regional marketing communication and find out how local municipal authorities communicate with their citizens. Main part of the thesis includes characterization of currently published press in Pelhřimov region followed by its content analysis. This analysis is aimed at themes related to culture, sport, employment and places of interest that form the main part of the town or region presentation. The thesis was written on the basis of available relevant bibliography, with the help of documents from the state Regional Archives in Pelhřimov and marketing materials supplied by information centers.
Klíčová slova:
lokální tisk; Marketingová komunikace; Pelřhimovsko; regionální tisk; local press; Marketing communication; Pelhřimovsko; regional press Citace: LISÁ, Kateřina. Místní a regionální tisk na Pelhřimovsku a jeho význam pro regionální marketingovou komunikaci. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24797