Název:
Informační centra na Táborsku a jejich vliv na propagaci regionu
Překlad názvu:
Information centres in Tábor area and their impact on the promotion of region
Autoři:
MARTÍNKOVÁ, Kateřina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na téma ?Informační centra na Táborsku a jejich vliv na propagaci regionu?. Zabývá se problematikou informačních center a jejich marketingu. Práce je strukturována do dvou základních částí. V první části píši obecně o turistických informačních centrech, zejména o jejich charakteristikách a funkcích. Další kapitoly popisují atraktivity cestovního ruchu v regionu. Zahrnují historické a přírodní památky, kulturní událost, zábavní zařízení, aktivní dovolenou a především obecnou charakteristiku Táborska. Druhá část je zaměřena na konkrétní infocentra na Táborsku. Jedná se o infocentra v Táboře, Soběslavi, Veselí nad Lužnicí, Chýnově a v Bechyni. Tato část obsahuje mimo jiné také analýzu informačních středisek. Práce nahlíží do aktivit a propagace jednotlivých infocenter v regionu Táborska a jejich význam pro další rozvoj cestovního ruchu na Táborsku. Na závěr práce jsem na základě analýz navrhla možná řešení a zlepšení pro infocentra, potažmo pro region.My bachelor thesis focuses on the theme "Information centres in Tábor area and their impact on promotion of region". It deals with problems of information centres and their marketing. This work is divided in two basic parts. In the first part i write about tourist information centers, mainly their characteristics and functions. The next chapters describes the tourism around the city. It includes historical and natural sights, cultural events, entertainment facilities, active holiday and mainly general characteristics of Tabor area. The second part focuses on the particular information centres in Tabor area. This includes Tábor, Soběslav, Veselí nad Lužnicí, Chýnov and Bechyně. This part includes also the analysis of the tourist information centres . This work analyses Information centre´s activities and propagations and theirs meaning of tourism development in Tabor area. In the final part improving measures and other recommendations on the analyses basis are proposed. Citace: MARTÍNKOVÁ, Kateřina. Informační centra na Táborsku a jejich vliv na propagaci regionu. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24467