Original title:
Řízení vztahů se zákazníky ve velkoobchodu
Translated title:
Customers relationship management in the wholesale
Authors:
DVOŘÁKOVÁ, Jitka Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve velkoobchodu. Cílem je analýza přístupů v managementu včetně jejich zhodnocení a navržení opatření ke zlepšení konkurenceschopnosti.The topic of this diploma thesis is Customers relationship management in the wholesale. The main aim of this theses is to analyze approaches and trends in management, including evaluation outcomes of competitiva offers from perspective of customers. The second aim is to design arrangements and management approaches to improve the future.
Keywords:
CRM; customer; customers relationship management; customers satisfaction; CRM; spokojenost zákazníka; zákazník; řízení vztahů se zákazníky Citation: DVOŘÁKOVÁ, Jitka. Řízení vztahů se zákazníky ve velkoobchodu. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/24293