Original title: Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady
Translated title: City marketing as a factor of regional developement on the example of Nové Hrady
Authors: HEJTMÁNKOVÁ, Kristýna
Document type: Master’s theses
Year: 2012
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: city marketing; macro-environment analysis; Marketing; marketing environment; marketing mix; micro-; municipalities; Porter; regional development; STEP and SWOT analysis; analýza makroprostředí; analýza mikroprostředí; Marketing; marketing měst a obcí; marketingové prostředí; marketingový mix; Porterův model; regionální rozvoj; STEP analýza; SWOT analýza
Citation: HEJTMÁNKOVÁ, Kristýna. Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/24261

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137319


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-01-23, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share