Original title: Analýza marketingové strategie zvoleného ubytovacího zařízení
Translated title: Analysis of Marketing Strategy of a Chosen Accommodation
Authors: ČADOVÁ, Gabriela
Document type: Bachelor's theses
Year: 2012
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analysis; product; questionnaire; services; analýza; dotazníkové šetření; produkt; služby
Citation: ČADOVÁ, Gabriela. Analýza marketingové strategie zvoleného ubytovacího zařízení. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/24115

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137248


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2013-01-23, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share