Original title:
Mobile marketing
Translated title:
Mobile marketing
Authors:
SLÁDEK, Tomáš Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce měla za úkol shrnout všechny dostupné informace o nástrojích mobilního marketingu a následně analyzovat reakci zákazníků při jejich aplikaci. Pro zpřesnění závěrů byly výsledky dotazníkového šetření konfrontovány a porovnávány s tvrzeními z interview.This thesis is supposed to summarize all available information about instruments of mobile marketing and then to analyze customer´s reaction when the instruments are applied.
Keywords:
direct marketing; marketing; mobile marketing; mobile phone; marketing; mobilní marketing; mobilní telefon; přímý marketing Citation: SLÁDEK, Tomáš. Mobile marketing. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23872