Original title: Marketing sociálních sítí
Translated title: Marketing of social networks
Authors: ŠACHTOVÁ, Barbora
Document type: Bachelor's theses
Year: 2012
Language: cze
Keywords: internet; Marketing; social networks; internet; Marketing; sociální sítě
Citation: ŠACHTOVÁ, Barbora. Marketing sociálních sítí. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23870

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137141


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2013-01-23, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share