Original title:
Komunikační mix firmy
Translated title:
Communication mix of the company
Authors:
KLOUZALOVÁ, Martina Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce byla vypracována na téma Komunikační mix firmy. Vybranou společností bylo SOME Jindřichův Hradec s. r. o. Práce je rozděla na teoretickou a praktickou část. V teoretické částí je popsaná daná problematika za pomoci odborné literatury. V praktické části je popsán komunikační mix firmy a dále jsou navržena jeho zlepšení.This thesis was prepared on company communications mix. Selected company was SOME Jindrichuv Hradec Ltd. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part is described the issue using the professional literature. In the practical part describes the communication mix of the company and are designed to improve it.
Keywords:
advertising; communication mix; direct sale; marketing; personal sale; public relations; sales promotion; komunikační mix; marketing; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý prodej; reklama Citation: KLOUZALOVÁ, Martina. Komunikační mix firmy. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23853