Original title: Analýza potřeb zákazníků vybrané firmy a strategie jejího dalšího rozvoje
Translated title: Analysis of the customer needs of chosen company and strategy for its future development
Authors: MAŘÍKOVÁ, Monika
Document type: Master’s theses
Year: 2012
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analysis of the customer needs; strategy; swot; analýza potřeb zákazníků; strategie firmy; swot
Citation: MAŘÍKOVÁ, Monika. Analýza potřeb zákazníků vybrané firmy a strategie jejího dalšího rozvoje. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23729

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137089


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-01-23, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share