Název:
Podnikatelský záměr malého podniku s ohledem na vyvíjející se trendy ve službách automobilového průmyslu
Překlad názvu:
The business plan of a small company with respect to trends developing in the services sector of the automotive industry
Autoři:
HOFMANOVÁ, Iveta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název tématu mé bakalářské práce je Podnikatelský záměr malého podniku s ohledem na vyvíjející se trendy ve službách automobilového průmyslu. Hlavními úkoly bakalářské práce je analyzovat podmínky pro založení malého podniku služeb automobilového průmyslu v okrese České Budějovice a zpracovat podnikatelský záměr. Pro zjištění, jaké služby automobilového průmyslu zákazníci v tomto okrese postrádají, byla použita metoda dotazníkového šetření. Výsledky tohoto dotazníkového šetření ukázaly, že zákazníci postrádají firmu poskytující tyto služby: úpravy na zakázku, zvyšování výkonu a opravy drahých dílů. Dotazníkové šetření ukázalo, že mnoho lidí by si nechalo do svého vozidla nainstalovat funkce, které pomáhají při řízení a mohou dokonce i zachránit životy. Tato skutečnost dokazuje, že lidé mají zájem o nové trendy.The name of the topic of my bachelor´s thesis is The business plan of a small company with respect to trends developing in the services sector of the automotive industry. The main tasks of the bachelor´s thesis is to analyse the conditions for establishing a small company providing automotive industry services in the district of České Budějovice and to prepare a business plan. A research method using questionnaires was applied to find out which automotive industry services customers miss in this district. The results of this research using questionnaires showed that customers miss a company providing the following services: customized adaptations, performance increase and repairs of expensive parts. The research using questionnaires showed that many people would have functions installed in their cars assisting them in driving and even saving lives. This fact provides evidence that people are interested in new trends.
Klíčová slova:
malý podnik; objevení mezery na trhu; podnikatelský záměr; podnikání; rozpočet potřeby startovního kapitálu; zakladatelský rozpočet; založení nového podniku; začínající podnikatel; business plan; business start-up budget; enterprising; establishment of a new company; necessary start-up budget; niche finding in the market; small company; starting entrepreneur Citace: HOFMANOVÁ, Iveta. Podnikatelský záměr malého podniku s ohledem na vyvíjející se trendy ve službách automobilového průmyslu. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23416