Original title: Vnímání značky
Translated title: Brand perception
Authors: TOMŠÍ, Pavlína
Document type: Master’s theses
Year: 2012
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand; brand perception; marketing research; marketingový výzkum; vnímání značky; značka
Citation: TOMŠÍ, Pavlína. Vnímání značky. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23226

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136850


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-01-23, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share