Original title:
Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu
Translated title:
Developing Marketing Communications of International Festival
Authors:
ELIASOVÁ, Linda Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplová práce se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního festivalu outdoorovýcgh filmů (dále jen MFOF). Předmětem této práce je analyzovat dosud používanou marketingovou koncepci a způsob komunikace festivalu z hlediska jeho vývoje v rámci jednotlivých ročníků festivalu. Hlavním cílem bylo vytvoření návrhu učitých zlepšení vedoucích k úspěšnosti festivalu.The objective of this work is to analyze the currently used marketing concept, way of communication and PR activities connected with International Festival of Outdoor Films (hereinafter MFOF) with respect to the target group and type of event. The main objective was to create a certain design improvements lead to the success of the festival.
Keywords:
advertisement; film festival; marketing; marketing communication; MFOF; outdoor; PR; filmový festival; marketing; marketingová komunikace; MFOF; outdoor; PR; reklama Citation: ELIASOVÁ, Linda. Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23214