Název:
Spotřebitelské značky ve vztahu k ochraně spotřebitele
Překlad názvu:
Consumer brands and consumer protection
Autoři:
OUŘEDNÍKOVÁ, Eva Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá analýzou dvou vybraných spotřebitelských značek, konkrétně se jedná o ekoznačky Ekologicky šetrný výrobek a BIO - produkt ekologického zemědělství. Dále je proveden marketingový výzkum, který zjišťuje, jak tyto značky vnímají spotřebitelé.Thesis deals with analysis of two consumer eco-labels, specifically BIO - organic farming product and Environmentally friendly product. In the practical part is made. The result of the marketing research is the identification of knowledge and awareness of consumers of selected eco-labels.
Klíčová slova:
BIO - produkt ekologického zemědělství; Ekologicky šetrný výrobek; marketingový výzkum; ochrana spotřebitele; spotřebitelské značky; značka; BIO - organic farming product; brand; consumer brands; consumer protection; Environmentally friendly product; marketing research Citace: OUŘEDNÍKOVÁ, Eva. Spotřebitelské značky ve vztahu k ochraně spotřebitele. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/22695