Název:
Výuka místního regionu na 2. stupni ZŠ na příkladu Trhosvinenska
Překlad názvu:
Teaching of the Local Region at the Second Grade of Elementary School on the Example of Trhosvinensko Region
Autoři:
LENKOVÁ, Dominika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce s názvem "Výuka místního regionu na 2. stupni ZŠ na příkladu Trhosvinenska" se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá charakteristikou místního regionu a jeho postavením ve vzdělávacích oblastech. Praktická část na základě empirického šetření shrnuje poznatky o způsobech výuky na základních školách a niţším ročníku víceletého gymnázia. Na základě tohoto šetření navrhuji vlastní návrh koncepce výuky Trhosvinenska (metodika výuky, exkurze, projekt a pracovní učebnice),vycházejícího z platného Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.Submitted thesis titled "Teaching of the Local Region at the Second Grade of Elementary School on the Example of Trhosvinensko Region" is composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part is interested in the characteristic of the local region and its position in educational areas. The practical part summarizes the findings gained on the basis of empirical research of ways of teaching at elementary schools and at the lower grades of grammar schools. In accordance with the research I try to suggest my own conception of teaching Trhosvinensko region (the methods of teaching, the excursion, the educational project and workbooks) that is based on the Framework Education Programme for Basic Education.
Klíčová slova:
klíčové kompetence; místní region; Novohradské hory; výuka; žák; key competence; local region; Newcastle Mountains; pupil; teaching Citace: LENKOVÁ, Dominika. Výuka místního regionu na 2. stupni ZŠ na příkladu Trhosvinenska. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/21956