Název:
Komunikační program ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
Communication program in the selected company
Autoři:
Hadrabová, Jitka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pilmaier, Adam (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Zpracovat strategickou analýzu vybrané společnosti. Popsat marketingový management a marketingový mix s důrazem na komunikační politiku firmy. Zpracovat návrh komunikačního programu.Develop a strategic analysis of the selected company. Describe the marketing mix and marketing management with an emphasis on communication policy of the company. Prepare a draft communication program.
Klíčová slova:
komunikační program; marketingový management; strategická analýza; communication program; marketing management; strategic analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34118