Original title:
Strategická analýza nestátního zdravotnického zařízení se zaměřením na marketingovou strategii
Translated title:
Strategic analysis of private healthcare facilities with a focus on marketing strategy
Authors:
Lebeda, Stanislav ; Jankůj, Miroslav (advisor) ; Střítecký, Rudolf (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] V teoretické části představím strategické analýzy potřebné pro strategické řízení společnosti a teoretické aspekty marketingové komunikace včetně marketingové mixu. Cílem praktické části je provedení strategické analýzy Evropského stomatologického centra s.r.o. v Praze a analýza jeho marketingových aktivit a návrh zlepšení jak strategického řízení, tak marketingových aktivit.In the theoretical part, I introduce strategic analyses needed for strategic management of a company, and theoretical aspects of marketing communacation, including marketing mix. The aim of the practical part of this work is creat strategic analysis of Evropské centrum stomatologie s.r.o. (Europien center of stomatology s.r.o.), and an analasys of its marketing activities, proposing improvements to both thein strategic management and marketing activities.
Keywords:
Marketing communication; Marketning mix; Strategic analysis; Marketingová komunikace; Marketingový mix; Strategická analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/34113