Original title:
Návrh geologicko-přírodovědné výukové trasy v okolí Mářského vrchu u Vimperku
Translated title:
The proposal of geological-biological teaching path around Mařský vrch near Vimperk
Authors:
POKORNÁ, Lucie Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce bylo vytvoření výukové trasy v okolí Mařského vrchu, která by mohla sloužit jako doplněk výuky přírodopisu především pro 2. stupeň základní školy a odpovídající ročníky víceletých gymnázií. V diplomové práci jsem se zaměřila na zpracování charakteristiky oblasti, didaktických doporučení a návrh trasy s jednotlivými zastávkami. Zastávek bylo navrženo celkem jedenáct. Ke každé zastávce byl zpracován její popis, didaktické využití pro konkrétní vyučovací předměty, otázky a úkoly, případně didaktické hry, které s danou zastávkou souvisí. K některým zastávkám byly vytvořeny pracovní listy. Ze všech zastávek byly pořízeny dokumentační fotografie.The main aim of this thesis was to create a teaching path around Mařský vrch, which could serve as a supplement to teaching biology especially for primary schools and grammar schools (children of age 11 to 15). In this thesis, I focused on the processing characteristics of the area, didactical recommendation and the proposal of the path with various stops. Eleven stops were designed. Description and educational use for specific subjects, questions and challenges, or educational games to each of the stops were processed. Worksheets were created for some stops. Documentary photographs were made for all of the stops.
Keywords:
biology; educational games; grammar school; Mařský vrch; primary school; teaching path; worksheets; 2. stupeň základní školy; didaktické hry; Mařský vrch; pracovní listy; přírodopis; víceletá gymnázia; výuková trasa Citation: POKORNÁ, Lucie. Návrh geologicko-přírodovědné výukové trasy v okolí Mářského vrchu u Vimperku. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/26701