Název:
Kvalita služeb ve vybraném kadeřnictví
Překlad názvu:
Quality of services in hairdressing
Autoři:
Klučarová, Pavlína ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s kadeřnickými službami ve vybraném kadeřnictví na základě dotazníkového šetření, zhodnocení kvality poskytovaných služeb a navrhnutí možného zlepšení. V teoretické části práce jsou popsány přístupy managementu kvality. Dále je popisováno sedm nástrojů zlepšování a vysvětleny pojmy kvalita služeb a kvalita procesu. V praktické části je zpracovávána kvalita procesu vybraného kadeřnictví, dále ukázka vývojového diagramu a poslední část je věnována samotnému výzkumu. V závěru je shrnutí kladných a záporných stránek kadeřnictví s možností doporučení pro zlepšení.The aim of the study was to determine customer satisfaction with hairdresser services in selected based on a questionnaire survey, evaluation of service quality and suggestion for improvement. In the theoretical part of the thesis describes the approaches of quality management. It is also described seven instruments and explained improving service quality concepts and quality process. The practical part is processed on the selected process quality hairdressing, further demonstration of the flowchart and the last part is devoted to the research. The conclusion is a summary of the strengths and weaknesses hairdresser with recommendations for improvement.
Klíčová slova:
dotazník; kadeřnictví; kvalita služeb; management kvality; hairdresser; quality management; quality of service; questionnaire
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34090