Název:
Iracionalita v nákupním chování
Překlad názvu:
Irrationality in purchasing behaviour
Autoři:
HERMANOVÁ, Eliška Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce s názvem "Iracionalita v nákupním chování" bylo zrealizovat několik experimentů zaměřených na potvrzení iracionality v rámci nákupního chování a následně provést mezikulturní srovnání. Aby mohlo dojít ke komparaci výsledků, byly vybrány experimenty, které již provedl Dan Ariely s americkými studenty. V průběhu práce byly postupně vyhodnocovány předem stanovené hypotézy.The aim of the work titled ?Irrationality in shopping behavior" was to realize several experiments aimed to confirm the irrationality in the shopping behavior and then make cross-cultural comparisons. To allow the comparison of results, were selected experiments already performed by Dan Ariely with American students. During the works were progressively evaluated predetermined hypotheses.
Klíčová slova:
experiment; iracionalita; nákupní chování; spotřební chování; consumer behavior; experiment; irrationality; purchasing behavior Citace: HERMANOVÁ, Eliška. Iracionalita v nákupním chování. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23268