Original title:
Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability
Translated title:
Analytický CRM: Účinný nástroj pro řízení ziskovosti firmy
Authors:
Šťavíková, Martina ; Král, Bohumil (advisor) ; Lueger, Stephan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
eng Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem práce je nastínit možnosti využití analytického CRM k zvyšování ziskovosti společnosti. Analytický CRM se zabývá analýzou zákaznických dat, které slouží jako podpora pro operativní a strategické rozhodování firmy. Teoretická část práce se zabývá různými způsoby segmentace zákazníků, zákaznickými metrikami a způsoby, jak si udržet dobré zákazníky ve společnosti. Pro ucelený obraz o analytickém CRM také nastiňuje jeho technickou stránku, ve které popisuje nejčastěji využívané techniky při získávání dat. Praktická část práce byla vyhotovena ve spolupráci se společností Makro Cash & Carry. Popisuje nejdůležitější změny, které byly podniknuty k přeměně Makra z produktově na zákaznicky orientovanou společnost, a podrobněji se věnuje práci kontrolorů, jež se analytickým CRM ve firmě zabývají.
Keywords:
analytical CRM; CRM; customer metrics; customer satisfaction; customer segmentation
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/16662