Original title: Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability
Translated title: Analytický CRM: Účinný nástroj pro řízení ziskovosti firmy
Authors: Šťavíková, Martina ; Král, Bohumil (advisor) ; Lueger, Stephan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: eng
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem práce je nastínit možnosti využití analytického CRM k zvyšování ziskovosti společnosti. Analytický CRM se zabývá analýzou zákaznických dat, které slouží jako podpora pro operativní a strategické rozhodování firmy. Teoretická část práce se zabývá různými způsoby segmentace zákazníků, zákaznickými metrikami a způsoby, jak si udržet dobré zákazníky ve společnosti. Pro ucelený obraz o analytickém CRM také nastiňuje jeho technickou stránku, ve které popisuje nejčastěji využívané techniky při získávání dat. Praktická část práce byla vyhotovena ve spolupráci se společností Makro Cash & Carry. Popisuje nejdůležitější změny, které byly podniknuty k přeměně Makra z produktově na zákaznicky orientovanou společnost, a podrobněji se věnuje práci kontrolorů, jež se analytickým CRM ve firmě zabývají.
Keywords: analytical CRM; CRM; customer metrics; customer satisfaction; customer segmentation

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/16662

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-12632


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share