Název:
Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal
Překlad názvu:
Loyalty programmes as a tool for competitive fight against price reductions on the example of L'Oréal
Autoři:
Ježek, Adam ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Šebová, Petra (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce si klade za cíl optimalizaci a zefektivnění stávajícího věrnostního programu L'Oréal Paris. Teoretická část pojednává o historii, trendech a budoucnosti věrnostních programů a obsahuje unikátní dělení těchto programů. Praktická část je věnována analýzám a vyhodnocení fungování věrnostního klubu L'Oréal Paris, přičemž jsou formulována doporučení na zlepšení procesu jeho fungování.Diploma thesis is focused on the topic of loaylty programmes. First part deals with the history, trends and future of loyalty programmes in general. Second part is devoted to the loyalty programme of L'Oréal Paris, which was analyzed. Based on carried analysis, proper recommendation were suggested in order to improve the processes and effectivity of the loyalty programme.
Klíčová slova:
L'Oréal; věrnostní klub; věrnostní program; L'Oréal; Loyalty; loyalty programme
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34002