Název: Stratégia vstupu na trh
Překlad názvu: Strategy of the market entrance
Autoři: Kiseľová, Zuzana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: oděvný průmysl; PEST analýza; SWOT analýza; PEST analysis; SWOT analysis; textile industry

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33968

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-125173


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet