Název:
Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Překlad názvu:
Direct marketing communication (an example of the selected company)
Autoři:
Burianová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Direct marketing bude posilovat svoji pozici mezi jinými formami marketingové komunikace. Jeho prostřednictvím je možné oslovit danou cílovou skupinu rychle, osobně, účinně a s okamžitou zpětnou vazbou. V praktické části své práce jsem nastínila proces tvorby kampaní v České spořitelně a zanalyzovala tři typy kampaní na konkrétních příkladech. Hlavním doporučením je zaměřit se na identitikaci klíčových okamžiků, tzv. eventů v (finančním) životě klienta a jeho následné oslovení relevantní nabídkou.Direct marketing is going to strengthen its position among the other marketing tools. It enables to address the defined target group quickly, personally, effectively and to get immediate feedback. In the practical part of the thesis I delineated the creation process of campaign and analyzed three examples of different types of campaign. I would mainly recommend focusing on identification of key moments in client's (financial) life and contacting him with relevant offer.
Klíčová slova:
bankovní trh; databázový marketing; direct marketing; kampaň; komunikační nástroje; banking industry; campaign; communication tools; database marketing; direct marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33949