Název: Specifika komerčních komunikací ve Vietnamu
Překlad názvu: The Specifics of Commercial Communications in Vietnam
Autoři: To, Bich Ngoc ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: direct marketing; komerční komunikace; online komunikace; podpora prodeje; Public Relations; reklama; sponzoring; Vietnam; advertising; commercial communications; direct marketing; Online Communication; Public Relations; sales promotion; sponsoring; Vietnam

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33936

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-125141


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet