Název:
Podnikatelský plán na zřízení a rozvoj firmy pro rozvoj finanční a ekonomické gramotnosti obyvatel
Překlad názvu:
Business Plan for the Establisment and Development of the Company focused on Increasing Finacial and Econominal Competences.
Autoři:
Škramlíková, Renata ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Zemanová, Veronika (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je vytvořit podnikatelský plán za účelem založení nové společnosti EkonomLife s.r.o. Společnost bude primárně poskytovat vzdělávání pro zvýšení finanční gramotnosti obyvatel Jihočeského kraje. V teoretické části popisuji základní části podnikatelského plánu a přibližuji oblast vzdělávání se specializací na finance a finanční gramotnost. Zejména se detailněji věnuji hře "VirtuLife", která je stěžejním nástrojem pro výuku finanční gramotnosti a současně marketingovým nástrojem vhodným pro komunikaci s cílovými skupinami klientů nové společnosti. V praktické části analyzuji vnitřní a vnější prostředí firmy a ze získaných zjištění navrhuji vhodnou prodejní a marketingovou strategii společnosti. Současně hodnotím finanční možnosti společnosti sestavením zakladatelského rozpočtu. Závěrem práce docházím ke zjištění, že vznik nové společnosti je v této době velmi rizikový a bylo by lepší nalézt jiné možnosti pro oslovení potenciálních klientů.The aim of my final thesis is to create a business plan in order to found a new company called EkonomLife s.r.o. The company will primarily provide training and education to increase financial literacy of population of South Bohemia. In the theoretical part of the thesis, I describe basic segments of the business plan and explain the area of education specializing in finance and financial literacy. In particular, I focus on the game "VirtuLife", which is a crucial instrument for teaching financial literacy and at the same time a marketing instrument suitable for communication with target groups of clients of the new company. In the practical part of the thesis, I analyse internal and external environment of the company and I suggest convenient sales and marketing strategy based on the previously collected data. At the same time, I evaluate financial possibilities of the company by compiling a founding budget. At the end of my work I come to a conclusion that foundation of such company is very risky at this time and it would be better to find different ways how to address potential clients.
Klíčová slova:
externí a interní analýza; hra "VirtuLife"; podnikatelský plán; analysis of external and internal environment; business plan; game "VirtuLife"
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33640