Original title:
Služby jako faktor regionálního rozvoje
Translated title:
Services as a Factor in Regional Development
Authors:
Poláková, Kristýna ; Hesková, Marie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] První část diplomové práce vymezuje teoretické aspekty sektoru služeb, specifika marketingového managementu služeb. Po výběru konkrétního oboru služby a území, bude proveden marketingový výzkum služeb. Poté bude objasněna úloha služeb v rozvoji regionu a navržen program (opatření) na rozvoj služeb v daném území.In the first part of thesis will be defined theoretical aspects of services, specifics of service marketing management. After selecting definite branch of services and the area, will be conducted marketing research. After research will be clarified role of service in development of selected area a will be proposed program for developing services.
Keywords:
destination management; tourism; tourism services; cestovní ruch; destinační management; služby cestovního ruchu
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/33636