Název:
Tvorba marketingové strategie
Překlad názvu:
Marketing strategy creation
Autoři:
Korčák, Jaroslav ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce pojednává o tvorbě marketingové strategie v konkrétní společnosti. Teoretická část práce se zabývá procesem tvorby marketingové strategie, velká část práce je věnována analytické činnosti. Druhá část práce je pak zaměřena na analýzu konkrétní společnosti, a na přípravu marketingové strategie. Tato společnost je nováčkem na specifickém trhu B2B, kde není lehké proniknout mezi již existující společnosti. Zkušení programátoři i obchodníci jsou konkurenční výhodou, nové a neznámé produkty v české republice jsou pak jednoznačně slabou stránkou. Marketingová strategie společně s obchodní strategií by měly pomoci společnosti dosáhnout stanovených cílů.This master thesis deals with the marketing strategy creation in a specific company. The theoretical part of the thesis aims mostly on the marketing strategy creation process, from which a big part deals with the analytical work that has to be done. The practical part features the analysis of a particular company and in the marketing strategy creation - preparational phase. This company is a startup on the market but not on the field of corporational B2B where there is no easy to penetrate. Experienced programmers and salespeople are the competitive advantage unlike the new products and brand name on the market. The marketing strategy together with a business strategy should help together to accomplish the given goals.
Klíčová slova:
marketingová analýza; marketingová strategie; marketingový mix; marekting strategy; marketing analysis; marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33597