Original title: Prodejní proces ŠKODA originálních dílů se zaměřením na důležitost korektních dat pro určení jeho potenciálu
Translated title: The sales process of Skoda Genuine parts with focus on importance of correct data for determining its potential
Authors: Srbecký, Michal ; Voráček, Jan (advisor) ; Bezstarostová, Dagmar (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Automotive industry; carpark; Genuine Parts; marketing research; automobilový průmysl; marketingový výzkum; Originální díly; vozový park

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/33428

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124634


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2012-10-04, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share