Název:
Prodejní proces ŠKODA originálních dílů se zaměřením na důležitost korektních dat pro určení jeho potenciálu
Překlad názvu:
The sales process of Skoda Genuine parts with focus on importance of correct data for determining its potential
Autoři:
Srbecký, Michal ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Bezstarostová, Dagmar (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je představit prodej originálních dílů společnosti ŠKODA Auto a potvrdit hypotézu, že v současné době jsou data o počtech vozidel značky Škoda na tuzemských silnicích získávána nesprávným způsobem vedoucím k neobjektivním marketingovým analýzám, které slouží jako podklady pro rozhodování. Při potvrzení této hypotézy je požadován návrh nového systému zjišťování těchto dat, který bude schopný provozu v dlouhodobém horizontu. V práci bude nutné specifikovat zdroje dat, jejich plausibilitu, stanovit využitelné informace jako například počty, stáří, modely, motorizace, segmentace a podobně. Ze zjištěných dat bude mým úkolem provést tržní analýzy potenciálu prodeje originálních dílů. Na data získaná novým způsobem je kladen požadavek na jejich vhodné využití pro prodejní účely a práci se zákazníkem.The aim of this thesis is to introduce sales of SKODA Genuine Parts and to confirm the hypothesis that current data referring to amount of Skoda vehicles being used within the Czech Republic are gathered upon wrong methodology, which leads to unobjective marketing analysis which serves as a basis for decision-making. In case the hypothesis is confirmed, a new proposal of data collecting system is required, which will be feasible in long term. It will be necessary to specify the data sources, its plausibility, provide useful information such as the number of cars, age, models, engines, segmentation and so on. Afterwards, the author analyses the market potential for sales of Genuine Parts using the collected data. The data obtained by the new system is required to be used both for sales purposes and for dealing with customers.
Klíčová slova:
automobilový průmysl; marketingový výzkum; Originální díly; vozový park; Automotive industry; carpark; Genuine Parts; marketing research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33428