Original title:
Sociálne siete v komunikačnej stratégii firmy Styllmed
Translated title:
Social media in communication strategy of company Styllmed
Authors:
Nováková, Ivana ; Lhotáková, Markéta (advisor) ; Havlová, Květa (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Táto diplomová práca pojednáva o využití sociálnych sietí v komunikačnej stratégii firmy. Predstavuje najznámejšie a najpoužívanejšie sociálne siete v Česku a na Slovensku. Rovnako tak uvádza základné charakteristiky jednotlivých typov užívetľov. Následne tieto informácie aplikuje na navrhnutie/upravenie komunikačnej stratégie konkrétnej firmy.Tato diplomová práce pojednává o využití sociálních sítí v komunikační strategii firmy. Představuje nejznámější a nejpoužívanější sociální sítě v Česku a na Slovensku. Zároveň uvádí základní charakteristiky jednotlivých typů uživatelů. Následně tyto informace aplikuje při navrhnutí/zlepšení komunikační strategie konkrétní firmy.This diploma thesis deals with usage of social networks in company communication strategy. It introduces the most popular and most used social networks in Czech and Slovak republic. It also characterizes the types of social networks users. In the end these informations are being used for proposing/making better of the communication strategy of actual company.
Keywords:
characteristics of the types of social media users; communication strategy; social media; social networks; komunikační strategie; sociální media; sociální sítě; typizace uživatelů
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/33427