Název:
Marketing Strategy of New Product Launch on an Example of Honda Robotic Mower
Překlad názvu:
Marketingová strategie uvedení nového produktu na trh na příkladu robotické sekačky Honda
Autoři:
Brož, Ondřej ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] This thesis sets out to analyse marketing strategy of new product launch. Through review of relevant literature and papers it analyses approaches to new product launch onto an existing market from the marketing perspective. Marketing mix, diffusion of innovations and late entry into the market with dominant brand are at the core of the theoretical part. This theory is later applied at the specific case of Honda's first robotic mower and its European launch. Honda is a traditional Japanese manufacturer of cars, motorbikes, engines and an established producer of premium products in the power equipment market and is introduced in details in this thesis. To provide a complete picture, thorough macroeconomic and competition analysis is conducted together with possible outlooks into the future developments of the market.Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie uvedení nového produktu na trh. Skrze analýzu relevantní literatury a studií je z marketingového pohledu zpracována strategie uvedení produktu na již existující trh. Marketingový mix, difuze inovací a pozdní vstup na trh s dominujícím hráčem jsou centrální pilíře této analýzy a teoretické části. Tato teorie je později aplikována na specifický případ uvedení nové robotické sekačky od společnosti Honda na evropský trh. Honda je tradiční japonský výrobce automobilů, motorek, motorů a zahradních strojů a je také detailně popsána v této práci. Aby bylo dosaženo kompletního obrazu situace na trhu, byla také provedena makroekonomická analýza a analýza konkurence společně s možnými výhledy budoucího vývoje na trhu.
Klíčová slova:
marketing; marketingová strategie; uvedení na trh; Marketing; marketing strategy; product launch
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33362