Název:
E-obchodování B2C v globálním prostředí
Překlad názvu:
E-trading B2C in a global environment
Autoři:
Cenigová, Ivana ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Čech, Milan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce analyzuje možnosti českého zákazníka v globálním světě internetového obchodu a je zaměřena pouze na obchodování B2C. První část práce je věnována vysvětlení jednotlivých pojmů, jako je e-commerce, jsou zde uvedeny druhy a formy obchodování a druhy produktů, které je možno přes internet nakoupit. Ve druhé části už je popsáno s čím musí zákazník počítat, pokud se rozhodne nakoupit přes internet v zahraničí. Dále jsou zde uvedeny doporučené kroky, které by měl zákazník podniknout, aby pro něj byl nákup co nejvýhodnější. V poslední části jsou doporučení představeny na konkrétních příkladech.This paper analyzes possibilities of a Czech customer in a global world of internet commerce and is oriented only to B2C trading. The first part is focused on explaining individual terms such as e-commerce, the types and forms of e-trading and the types of products that can be bought on the internet. In the second part it is defined what a customer has to know when he/she wants to buy something on the internet abroad. Then recommendations are introduced, as to what the customer should do to make his/her purchase profitable. In the last part these recommendations are presented on concrete examples.
Klíčová slova:
B2C; e-commerce; globalizace; internetové obchodování; B2C; e-commerce; e-trading; globalization
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16438