Název: Návrh marketingové strategie pro prodej českých kovoobráběcích strojů na ruský a ukrajinský trh
Překlad názvu: Proposal of marketing strategy for export of czech machining tools to ukrainian and russian markets
Autoři: Maslova, Natalya ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Břenda, Luboš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kovosvit; marketingová strategie; Návrh; Kovosvit; marketing strategy; proposal

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16207

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-12184


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet