Název:
Franchising jako forma vstupu na trh
Překlad názvu:
Franchising as a form of entry to the market
Autoři:
Sedlářová, Alena ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této bakalařské práce je Franchising jako forma vstupu na trh. Samotná práce je rozdělena do 3 částí. První je věnována teorii franchisingu obecně (druhy franchisingu, jeho výhody, nevýhody, možnosti financování,apod.). Druhá část se zabývá franchisingem v České republice a obsahuje také popis několika franchisových příležitostí na našem trhu. Třetí kapitola je zaměřena na legální aspekty této problematiky, právní prostředí a hlavně franchisingovou smlouvu a kapitola je uzavřena popisem případu Pronuptia, jednoho z nejvýznamějších soudních sporů této oblasti.The topic of this bachelor thesis is Franchising as a form of entry to the market. The work itself is divided into 3 parts. The first one deals with the franchising theory (franchising types, its advantages, disadvantages, possibilities of financing, etc.). The second part describes franchising in the Czech republic including several franchise possibilities in our market. The thrid chapter concentrates on the legal aspects of this issue, legal environment and mainly franchising contract and the chapter is closed by the description of Pronuptia lawsuit which is one of the most important trials in this area.
Klíčová slova:
franchising; franchising v ČR; franchisingová smlouva; právní prostředí ČR pro rozvoj franchisingu; případ Pronuptia; franchising; franchising contract; franchising in the Czech republic; legal environment of the czech republic enabling the franchising development; Pronuptia lawsuit
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16193