Název: The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
Překlad názvu: Uplatňování nástrojů marketingového řízení ve firmě Mobilkom, a.s.
Autoři: Polák, Aleš ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Chrápková, Taťána (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketing; marketingový mix; nástroje marketingového řízení; marketing; marketing management instruments; marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16463

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-12169


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet