Název:
The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
Překlad názvu:
Uplatňování nástrojů marketingového řízení ve firmě Mobilkom, a.s.
Autoři:
Polák, Aleš ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Chrápková, Taťána (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The objective of the thesis is to introduce and evaluate marketing management tools being applied in the company Mobilkom, a.s.; presentation of the basic marketing management theoretical resources, brief characteristics of the company and analysis of the marketing mix instruments as well as suggestion of measures leading to improvement of the company situation.Cílem práce je představení a zhodnocení nástrojů marketingového řízení používaných ve firmě Mobilkom, představení základních teoretických východisek marketingového řízení, stručná charakteristika podniku, analýza nástrojů marketingového mixu a návrhy opatření vedoucích ke zlepšení situace v podniku.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; nástroje marketingového řízení; marketing; marketing management instruments; marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16463